پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

جزئیات توافق میلان با مهدی طارمی!

  • کد خبر: ۱۷۴۷۶۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
جزئیات توافق میلان با مهدی طارمی!
میلان برای توافق با پورتو، برای جذب مهدی طارمی کار راحتی ندارد، چرا که هنوز از لحاظ مالی موفق نشده باشگاه پرتغالی را راضی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، گفته می‌شود باشگاه میلان به واسطه ارتباط با ژرژ مندس موفق شده با مهدی طارمی به توافق برسد و تنها باید باشگاه پورتو رضایت بدهد تا این بازیکن ایرانی پیراهن روسونری را بپوشد. نیکولو اسکیرا خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات جزئیات این انتقال را هم اعلام کرد که قراردادی سه ساله و دستمزد ۳ میلیون یورو برای هر سال به اضافه پاداش است.

همچنین طبق خبری که سایت «فوتبال ایتالیا» منتشر کرده، باشگاه میلان حاضر شده ۱۳ میلیون یورو برای انتقال طارمی بپردازد که هنوز هم با درخواست ۲۵ میلیون یورویی پورتو فاصله دارد. البته باشگاه پورتو طبق شرایطی خاص و با بند‌هایی ویژه حاضر است دریافتی اولش را به ۲۰ میلیون یورو هم کاهش دهد. در واکنش به این درخواست، باشگاه میلان حاضر شده پیشنهاد دیگری با مبلغ ۲۰ میلیون یورو برای طارمی آماده کند.


مهدی طارمی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد علاوه بر ۳۱ گل زده در تمامی رقابت‌ها و آقای گلی لیگ برتر پرتغال، ۱۴ پاس‌گل هم بدهد.
منبع:خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->